22 Mart 2012 Perşembe

nokta çizgi çalışması

Nokta çizgi çalışmasını seviyorum
bir de basit kolaj yapmak istedim gazeteden kestiğim yazıları yapıştırdım
kalbinin altına da biraz kırmızı oje damlattım ve istediğim hale geldi .
Bu çalışmayı sanırım2009 da yapmıştım

1983 kadınca dergisinin ocak sayısında Ertuğrul Ateş in bir çizimi Kadınların Çektikleri başlıklı bir yazıda kullanılmış
bende biraz değişiklik yaptım ve nokta çizgi çalışması olarak denedim
yazıda kullanıldığı imajıyla benim yaptığım hali arasında biraz fark oldu
erkeklerin kadınların canını yakmasından çok
erkeğin kalbindeki yaraya takıldım gerçi yarasına rağmen boş durmuyor:)
aşk acısı çeken kadın içine kapanırken erkek dışarı saçılıyor galiba:)))
bakarsın şöyle resme bir yorum geçirirsin içinden
benim yorumum
tenine ne kadar dokunursan dokun kalbe dokunmazsan yaşadıkların uçar
 ister kadın ister erkek ol
eğer kalbe dokunduysan  sende sonra kim dokunursa dokunsun senin vurduğun mührü kimse açamaz o kalpten.
umuyorum ki yarası olmayan sevgiyle mühürleyeceğiniz kalpler bulursunuz
sevdiğinizin eli hep kalbiniz de olsun(benim öyle:)




Hiç yorum yok: